12 października 2012

1 month

Już po 12, więc wczoraj Antonina skończyła pierwszy miesiąc:) Nie sądziłam, że tyle radości daje samo obserwowanie Jej! Pierwszy dźwięk, inna minka, nowy uśmiech...niesamowite:) I mimo zmęczenia, czasem braku śniadania o 1 po południu daje nam ogrom cudownych przeżyć. Wrzesień przeleciał mi niepostrzeżenie. Gdy nie miałyśmy jeszcze czasu wyjść na spacer by nacieszyć się jesiennym słońcem i kolorowym światem wokół, rzucałam tęskne spojrzenia przez okno na czerwono-złote rośliny mając ochotę złapać za aparat i wybiec jak najszybciej na zewnątrz by znów zrobić kilka zdjęć... W tym tygodniu nawet udało mi się upiec chleb po raz pierwszy od 2 miesięcy. A więc przynajmniej kilka rzeczy wraca do porządku;) I bardzo mnie to cieszy. A tygodniowe odwiedziny Dziadków cieszą jeszcze bardziej:) Dziękuję ogromnie za Wasze odwiedziny i wszystkie życzenia pod ostatnim postem. Pewnie jeszcze przez jakiś czas będzie mnie tu mało. I mimo, że nie mam czasu zostawiać komentarzy, zaglądam i bywam u Was, bo to coś do czego bardzo tęsknię.
ps nie rozumiem dlaczego blogger zbił mi cały tekst w jedną całość i nie mogę tego zmienić...

18 komentarzy:

  1. Cudowna mała rybka ... niesamowite zdjęcie.. Pozdrawiam i życzę miłego powrotu i w miarę szybkiego.. do pieczenia chleba i wszystkich rytuałów codzienności :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi Ciebie tutaj wiesz?
    Czekam na zdjecia i zastanawiam sie czy beda jakies takie troche inne:):):) No poza tymi na ktorych sa malenkie nozki i sliczne buziaczki:) Piekne zdjecie Antoniny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również tęsknimy, ale nie gniewamy się :)
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ przecudowne malinowe usteczka!!! :D Cieszcie się sobą jak najdłużej! To jest teraz ważne, a blogoświat i tak poczeka :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. przesłodka! wszystkiego najlepszego dla Antoniny i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna! Po prostu. Brakuje tutaj Ciebie bardzo, ale to zrozumiałe że musisz się teraz skupić na Niej;)

    Wszystkiego dobrego!

    PS Dobrze że jesteś czasami na IG;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12.10.12

    uwielbiam te minki na "karpika"
    posylam wirtualnego calusa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. :)))
    Usmiecham sie szeroko do Was Dziewczyny!
    I sciskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najsłodsze! Jakie piękne to zdjęcie! :)
    Nam też brakuje Ciebie tutaj, ale myślę, że wkrótce wszystko powoli zacznie wracać do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Malutka prześliczna, czekam na następne przepiękne zdjęcia całusy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16.10.12

    Ah, cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. czarowna i słodka :D
    gorące pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cu, cud!
    Czekam na więcej fotografii.
    I mi też Ciebie brtakuje, ale nacieszcie się sobą.
    Poczekamy... :))
    Ściskam!

    PS
    A propos imienia jeszcze, to nie zrobiłaś chyba krzywdy ;)))
    Co rusz ktoś, jak mnie poznaje, albo czyta w papierach to na chwile przerywa i wtrąca, jakie pięken imię ;)
    Z przedstawieniem się jest gorzej i zwracaniem ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniołek- pozdrawiam i Mamę i Antoninkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam Kochane za wszystkie miłe słowa:) I za odwiedziny! I przepraszam za spóźnione moje odpowiedzi na nie! Postaram się poprawić...

    Uściski gorące

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy9.11.12

    jaka cudowna kruszynka! śliczną masz córeczkę =)

    OdpowiedzUsuń