14 lipca 2013


Słonecznej niedzieli Wam życzę!


14 komentarzy:

  1. piękny portret, wzajemnie słonecznej i dobrej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tosieńka? Jaka ona cudna! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Tosieńka:) Też ją tak nazywamy;)) Dziękuję:)

      Usuń
    2. Moja córcia (jeśli kiedyś będzie mi dane) też będzie miała tak na imię. Bardzo, bardzo mi się podoba imię Antonina i wszelkie od niego zdrobnienia.
      A muszę przyznać,że nie wiele imion dla dziewczynek mi się podoba. O wiele mniejszy problem miałabym z imieniem dla chłopca :-)

      Usuń
    3. Mam to samo z imionami :)


      Córeczka śliczna, małe cudo :)

      Usuń
    4. Dziękuję mirrors;)

      Usuń
  3. Śliczny brzdąc:) U mnie niebawem też będą portrety dzieciaczka:) Dodaję do obserwowanych, bo...pięknie tu:) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. so sweet and tender! beautiful

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna:) I zdjęcie jakie....:):):L)

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNY JASNY PORTRET TOSI. AZ MIŁO POPATRZEĆ. MAM SYNA CHYBA W PODOBNYM WIEKU.

    OdpowiedzUsuń