25 czerwca 2012

Moments

Jak dobrze, że wciąż (mimo, iż przywykłam już do jej obecności na co dzień) otaczająca mnie przyroda potrafi zachwycić, koić i uspokajać, przywracać poczucie harmonii i wiarę w lepsze jutro.  Bez względu na to jak bardzo ktoś wyprowadził mnie z równowagi;)






                    25 czerwca

Słowik podleciał w górę, na lipie zaśpiewał,
zdjął motyla z powietrza,
zniknął ze zdobyczą...
Drzewo szumi, w powietrzu poszukuje zbiega
i zapachem powtarza
melodię słowiczą.


M. Pawlikowska-Jasnorzewska

17 komentarzy:

  1. I to jest niesamowite, że nadal to co być może sie już opatrzyło i spowszedniało potrafi nadal zachwycać w chwilach dla nas potrzebnych i tych najzwyklejszych...w bardzo dużej mierze, to jest Twoja zasługa Olivetto:))) cudownie, że to doceniasz!
    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz biorę to za rzecz oczywistą, po powrocie pewnie będzie mi tej przyrody bardzo brakowało.
      Natura zachwyca mnie zazwyczaj nieustająco ale ostatnimi czasy miałam lekki przesyt. Może z braku innych inspiracji fotograficznych?

      Serdeczności Agnieszko:))

      Usuń
  2. Przyroda wokół Ciebie faktycznie robi ogromne wrażenie, a widzę ją tylko na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zjawiskowa to prawda:))
      Ale wiesz, ja najbardziej i tak uwielbiam polskie wiejskie krajobrazy.

      uściski:)

      Usuń
  3. ile ja bym dała za taką przyrodę na wyciągnięcie ręki. to jest skarb!

    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, też tak uważam, ale człowiek to jednak przewrotna istota i mając to w zasięgu wzroku wciąż tęsknię do tych znanych polskich...

      wspaniałego weekendu!

      Usuń
  4. piękne po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Aż boję się pomyśleć jaki zawrót głowy widokami teraz Ciebie czeka:)

      Usuń
  5. Wspaniałe! Przyroda ma niesamowitą moc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze miała takie działanie na mnie:))

      Usuń
  6. Anonimowy26.6.12

    Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  7. To piękne, że przyroda potrafi zachwycać, wyciszać... Zawsze intrygował mnie jej spokój. A las wprost uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są obezwładniające! Zazdroszczę talentu i po cichu liczę, że choć trochę można się nauczyć takiej fotografii. Czym robisz zdjęcia? Ja na swoim blogu zamieszczam zdjęcia robione beznadziejnym aparatem z telefonu. Może jakbym się zaopatrzyła w coś lepszego zdjęcia też by były odrobinę ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam serdecznie:)
      Myślę, że każdy może robić dobre zdjęcia, ja jeszcze muszę się wiele nauczyć!

      Uważam, że ciekawe zdjęcia można też robić aparatem w telefonie. Choć fajnie jest spróbować czegoś innego.

      Ja używam Canona 7D z obiektywem 50 1.4 lub 14-40 4.0 w tym wypadku.
      Ale wszystkie zdjęcia przez pierwszych 5 miesięcy na blogu są robione Sony Alpha 350 z dwoma kitowymi obiektywami.

      Trzymam kciuki za Twoją przygodę z fotografią:))

      Usuń