12 lutego 2013

migawki z Polski


To była bardzo długa przerwa. Nie dość, że tak bardzo zaniedbałam blogowanie i Wszystkich Odwiedzających, którzy to zawsze dobrym słowem mnie uraczą, to jeszcze na domiar złego śmiem powrócić ze zdjęciami instagramowymi!;)
Muszę jednak spojrzeć prawdzie w oczy-oprócz zdjęć A. noszonej, tulonej, całowanej, głaskanej, rozśmieszanej, zabawianej, leżącej, śmiejącej się i bawiącej nie mam nic godnego pokazania! A aparaty aż 2 były targane w podręcznym bagażu wraz z filtrami i różnymi obiektywami...
Tym razem dałam się jednak całkowicie ponieść wewnętrznej potrzebie i skupiłam się głównie na Bliskich. No i tudzież na spaniu ponieważ A. od połowy grudnia do lutego ogromnie upodobała sobie nocne pobudki;) I jestem całkiem zadowolona z pobytu:)

Dziś więc parę chwil skradzionych telefonem.
























Uściski!
O.

13 komentarzy:

  1. Alez my sie nie gniewamy, po prostu bardzo sie stesknilismy:):)
    Ze wszystkich instagramowych zdjec jakie widzialam, Twoje przemawiaja do mnie najbardziej:).
    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są piękne!!!
    I wcale się nie dziwię, że tylko A. i A. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. polski las to polski las!
    Witamy z powrotem!

    OdpowiedzUsuń
  4. las i chleb - zapachniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pisałam już - brakowało tu Ciebie! Twoje zdjęcia - nawet te instagramowe - mają swój urok. W końcu to nie aparat/telefon robi zdjęcie -a człowiek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13.2.13

    Urocze.... uwielbiam takie migawki i zamierzam je wprowadzić u siebie na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, skąd ja znam tę monotematyczność fotograficzną ;)
    A zdjęcia bardzo klimatyczne, nawet bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś ;D
    pięknie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie, cudnie że jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny reportaz z telefonu. usciski A.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam Cię po odbiór nominacji u mnie :) zdjęcia piękne,poruszają wyobraźnię i powodują lawinę wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu piekne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń