8 sierpnia 2011

Powtórka z rozrywki

Znowu deszcz lecz tym razem inaczej.
Muszę Wam powiedzieć, że był to najpiękniejszy widok związany z deszczem w tym roku! Gdy zobaczyłam tysiące kropel na delikatnych źdźbłach trawy oniemiałam. Zdjęcia nie oddają niestety w pełni tego wrażenia ale i tak je lubię. Zawierają przynajmniej odrobinę promieni słonecznych:)

Again rain, but this time another way.
I have to tell you it was the most beautiful view of rain this year! When I saw thousands of raindrops on the delicate blades of grass I was speechless at the sight. I like the pictures, even though they cannot express fully that sensation. They have at least a bit of sunrays:)











14 komentarzy:

  1. Niesamowite, ze sie tak utrzymaly.
    Piekny widok i zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  2. magia! zdjęcia są bajeczne. chyba nigdy takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, Delie-dziękuję. Tak niesamowite, że się utrzymały. Powiem szczerze, że jeszcze mi się nigdy nie "przydarzył" taki widok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Wyglądają jakby osadzone tysiącami najszlachetniejszych drogocennych brylantów ! Tak ja drogocenne są chwile po deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imaginarium- cieszę się, że się podobają. Też mi się tak kojarzą:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie! Rozmarzyłam się patrząc na te zdjęcia. Ja jakiś czas temu również robiłam zdjęcia kroplom deszczu na roślinach, ale tak pieknie mi nie wyszły...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kemotko-dziękuję bardzo:) Ja będę z pewnością miała jeszcze okazje bo deszczu tu nie brakuje..;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Powiedziałabym, niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo dziękuję za taki komplement:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne! Nie mogę przestać patrzeć na te kropelki.

    OdpowiedzUsuń
  11. skusiłaś mnie tą zroszoną łąką :)
    delikatnie i pięknie, tak jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Enchocolatte miło czasem tak "wodzić na pokuszenie" zdjęciami:)) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ZANIM WIATR POSTRĄCA ROSĘ. NIESAMOWITE!

    OdpowiedzUsuń