6 marca 2012

It's been a year

Dokładnie pamiętam ten dzień rok temu gdy siedząc przed laptopem, pełna wątpliwości z wypiekami na twarzy, nacisnęłam po raz pierwszy "publikuj posta".
To był niesamowity rok.
Poznałam wspaniałe osoby, ciekawe i inspirujące wirtualne miejsca, doświadczyłam niezapomnianych wrażeń.
Mimo, iż nie tylko blog ale też moja pasja fotograficzna zdążają w dalszym ciągu w mniej lub bardziej nieokreślonym kierunku i nie wszystko wygląda tak jak sobie to wyobrażałam po roku, ogromnie się cieszę z mojego małego wirtualnego miejsca w blogowym świecie.

Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i życzliwe słowa.

Pogoda zupełnie inna niż rok temu. Słońce, ptaków śpiew i znikome ilości śniegu. Wiosna w powietrzu!
Ale kilkadziesiąt kilometrów na północ:


   


Kolejny rok przynosi nowe zmiany. Z pewnością będę się tu pojawiała rzadziej niż bym tego chciała. Miało być intensywnie fotograficznie i odkrywanie nowych niezbadanych rejonów. Będzie intensywnie dla mnie lecz w zupełnie innym wymiarze:) Niedawno spędziliśmy moje urodziny po raz ostatni tylko we dwoje, choć też już tylko czysto teoretycznie:)


Ściskam ciepło
O.

39 komentarzy:

  1. GRATULACJE! Wszystkiego dobrego!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ile "ochów" i "achów" zgarnęłaś po drodze... ;))
    Następnych lat tutaj !

    Gratulacje!!!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż jednak próbuję odnaleźć siebie:)

      Dziękuję Toniu!

      Ściskam!

      Usuń
  3. Wspaniala wiadomosc!!, gratuluje:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! Aż samej trudno mi uwierzyć, że to dzieje się naprawdę:)

      Usuń
  4. Kolejnych lat tutaj i pięknych ujęć! I zdrowia dla Was!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromne gratulaaaaacje! :) Wspaniala wiadomosc:)
    Usciski!

    PS I sto lat, sto lat z okazji urdzin blogowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! W. cieszy się chyba jeszcze bardziej, że w końcu dojrzałam do tej decyzji:)

      Uściski

      Usuń
  6. Czyli wielkie zmiany w Waszym życiu. I nowe życie ;) Pięknie.
    Wszystkiego, co najlepsze.
    Rocznicowo nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Ewo! Dla mnie to będzie ogromna rewolucja;)

      Dziękuję bardzo:)

      Usuń
  7. Anonimowy7.3.12

    gratulacje!duzo zdrowka zycze przyszlej mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :-) Ależ teraz to dopiero będziesz miała co ( a raczej kogo) fotografować :) Mam nadzieję, że mimo wsyztsko będziesz się tu pojawiać od czasu do czasu.
    Pomyślności i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję Jagodo!
      A co fotografowania to mam już tyle planów, że hej:) Dam upust wszystkim swoim pomysłom (jeśli tylko będę mogła się choć trochę wyspać;) )

      dziękuję!

      Usuń
  9. !!!!!!!!!!
    No żartujesz! :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och sama w to nie mogę chyba jeszcze uwierzyć a to już 4ty miesiąc się kończy!

      Jestem chyba trochę starsza od Ciebie więc już był najwyższy czas;)

      dziękuję

      Usuń
  10. Moje gratulacje!
    Serwujesz nam piękne zdjęcia, przyjemne posty więc oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne gratulacje.
    Piękna zmiana.
    Każda zmiana przynosi piękne chwile. Niezapomniane.
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy i TEJ zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Polko!
      Ta zmiana będzie na całe życie:))

      Usuń
  12. Gratulacje!:) Czekam niecierpliwie na te nowe chwile uwiecznione:) Zmiany zawsze niosą coś dobrego (czasem tego nie zapowiadają, ale u Ciebie jest wprost inaczej:)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar witam Cię serdecznie!

      Dziękuję za miłe słowa:)

      pozdrawiam

      Usuń
  13. gratuluję rocznicy! może i ja kiedyś dotrwam.. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Życzę więc wytrwałości:))

      Usuń
  14. Ostatnie zdjęcie... niesamowite!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. spóźniona;)ale wszystkiego dobrego Ci życzę!pięknych,niezapomnianych chwil w nowych okolicznościach;)

    OdpowiedzUsuń
  17. serdeczne gratulacje dla Ciebie i połówka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Olliveto,

    Bardzo sie ciesze, bardzo!:-)
    Wiec teraz juz wszystko jasne z tym przepisem na play dough...
    :-)
    Sciskam Cie cieplo i dbaj o siebie teraz.
    Wspanialych zblizajacych sie Swiat!

    A.
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, Agnieszko:)
      Dziękuję bardzo za ciepłe słowa:)

      Uściski dla Ciebie także:)

      Usuń