5 sierpnia 2012

Dzień dobry

27 komentarzy:

  1. Właśnie... Właśnie chciałam napisać, ze Twój poprzedni post był tak wzruszający i taki ciepły.
    Taki spokojny, smaczny, radosny.
    Wspaniały czas u Was!
    To całe oczekiwanie...
    A do tego tak pięknie fotograficznie.
    Ja nie umiem fotografować tego, co ugotuję czy upiekę.Za to ty - tak. :))

    A dzisiejszy widok - obłędny.
    Uwielbiam takie wczesne, wschodzące światło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniu dziekuję za ciepłe słowa i komplementy!
      Ja też nie potrafię fotografować jedzenia ale nie mogę się powstrzymać;)

      Ja takie wczesne światło kocham ale jest mi bardzo ciężko się zmusić by wcześnie wstać;)

      uściski

      Usuń
  2. Przepiekny widok. Za takimi wlasnie tesknie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5.8.12

    dzien dobry:)
    chcialabym sie umiec teleportowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Też czasami chciałabym posiąść tę umiejętność:)

      Usuń
  4. Takie widoki nigdy sie nie nudza, a mnie dzisiaj kojarza sie z tegorocznymi wakacjami na ktore czekam cierpliwie:)))

    Dzien dobry i Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak jak planowałaś i marzyłaś wcześniej, wakacje w zacisznym miejscu nad jeziorem, wśród lasów i pagórków Agnieszko?

      Usuń
    2. :)), Kalifornijskie niebo:))

      Usuń
  5. Jak teraz juz wiem, ze czekacie ten widok wlasnie z tym mi sie kojarzy. Z oczekiwaniem. To zdjecie jest oczekiwaniem.Mam czworke dzieci i doskonale pamietam to uczucie...
    Nie znam sie na fotografii w ogole ale kocham zdjecia i je czuje. Piekne. A dzien naprawde dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julitto dziękuję!
      Tak oczekiwanie faktycznie może się kojarzyć z tym zdjęciem:) Czekałam też wtedy na powrót Męża z Polski i na nasze rocznicowe śniadanie:) I na Córkę też czekam oczywiście, jeszcze:)

      Usuń
  6. Dzień dobry! Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego "dzień dobry" życzyłabym sobie co dnia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także. Wkrótce będzie wiele okazji do podziwiania wczesnych promieni;)
      Myślę, że Córka będzie miała niemały w tym udział;))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam gdy zobaczyłam ten widok:)

      Usuń
  9. U Ciebie poranek. A ja właśnie pisałam jak lubię światło kończącego się dnia. Cudowna perspektywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam światło zachodzącego słońca!:))

      Usuń