19 sierpnia 2012

Tough decision

Wstać czy nie wstać z łóżka? - oto jest pytanie;) Wstać! Przecież zawsze można wrócić do niego później;))
Dziś zdecydowanie było po co:)) Przepraszam Was jednak, zdjęcia nie są idealnej jakości bo robione telefonem - byłam zbyt zaspana i za bardzo się spieszyłam.
Nie mogłam sobie jednak darować by nie podzielić się tą mgłą, otulającą prawie każdy poranek, z Wami. Moją nieodzowną towarzyszką tutaj. Jestem jednak silnie zmotywowana, by następnym razem przygotować się lepiej, wstać jeszcze (o zgrozo!) wcześniej i zrobić zdjęcia już za pomocą mojego aparatu i statywu. Zostało mi niewiele czasu!;) Choć muszę przyznać, że gonienie za widokami z malutką A. bujającą w brzuchu nie jest zbyt komfortowe;))



Pierwsze to widok z mojej sypialni.













































Uciekam, czas przygotować w końcu po raz pierwszy tartę tatin na popołudniową wizytę Przyjaciół.
Wspaniałej niedzieli:)
O.






58 komentarzy:

  1. Anonimowy19.8.12

    ale masz fantastyczny widok z sypialni!
    ja sie dzis rozplywam-upalnie i duszno mamy ponad 38 stopni pokazuje termometr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19.8.12

      a i Tobie tez zycze wspanialej niedzieli:*

      Usuń
    2. Dziękuję:) Wczoraj tu także było upalnie:)

      Usuń
  2. pragnę tej towarzyszki,z każdym zdjęciem coraz bardziej:)

    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska mgła nad ścierniskami także ma w sobie to coś, prawda?

      Usuń
  3. potem będziesz obiektyw częściej kierować na Kruszynkę, albo biegać z nią w chuście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to raj? To musi być fragment raju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeeeepieknie. Tez bym wstala:))
    Usciski i milego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję i miłego tygodnia Agnieszko!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Wow. W takiej okolicy tez bym wstawala o poranku :-) Trzecie dodaje do ulubionych. PS trzymam kciuki z kolejne tygodnie. Usciski A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjecia bajeczne... Bajeczne tez miejsce, zaczarowane.
    Ja za to wybralam sie na calodzienna wycieczke po Dublinie z aparatem i dwoma obiektywami. Przesadzilam, na pewno. Boli mnie kazda czesc ciala, a powinnam odpoczywac przed piatkowym porodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chyba nie miała odwagi lub może raczej siły;)) Mnie boli każda część ciała po godzinnym spacerze!

      Usuń
    2. Niespokojny ze mnie duch Olliveta. Moze bedzie mi latwiej w czasie porodu? Calodzienny spacer zakonczyl sie jednak poranna wizyta w szpitalu. Bylam przekonana, ze to juz ten moment, jednak niestety...Trzeba czekac nadal, a ja tak juz chce miec to poza soba :) Scisakm cieplutko :)

      Usuń
    3. Szalona jesteś po prostu!;)
      Trzymam kciuki by wszystko poszło dobrze!:)))

      Usuń
    4. Hahah - dziewczyny, ojej!
      Olliveta, ale Ty nie będziesz łazić całe dnie tuż przed porodem?
      Tak, mam nadzieję, że nie.
      Już trzymam kciuki i w ogóle mam nadzieję, że dobrze się czujesz. Że wszystko w porządku!

      Uiwelbiam takie fotografie. Tą mgłę...

      Usuń
    5. Dziękuję Toniu, czuję się już średnio...I, nie zdecydowanie nie będę łazić całe dnie przed porodem bo po prostu nie jestem w stanie;) Chyba bym ducha wyzionęła!;)

      Tak, trzymaj kciuki, proszę:)))

      Uściski gorące!

      Usuń
  9. Przepięęękne!!! Dawno nie widziałam tak pięknych zdjęć!
    Pomyśleć, że ja ostatnio wybieram jednak spanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ybo ja też zazwyczaj wybieram spanie. Rano jakoś nie potrafię się odnaleźć w dalszym ciągu. Rozkręcam się wieczorem:)

      Usuń
  10. W cudownym miejscu mieszkacie, chyba wymarzonym na wychowywanie potomstwa:)) i pomysleć, że juz niebawem...usciski Olliveto i dużo sił na nastepne tygodnie:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Agnieszko dziękuję bardzo! Przydadzą się:))

      Usuń
  11. Ja nie wierze, ze mozna miec TAKIE widoki z wlasnej sypialni!!!! :):):)
    Norwegie Twoimi oczami kocham !!!! Jest przepiekna, bajkowa. Nawet mgla bajeczna. Zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julitto tylko pierwsze to widok z okna...Nie wraziłam się jasno;)
      Ogromnie się cieszę czytając takie miłe słowa:))
      Wiesz, ten kraj chyba taki jest:) Choć ja też nie potrafię oddzielić rzeczywistości od obrazów, które momentalnie rysują się gdy oglądam te widoki:)

      Usuń
  12. Czwarte od dołu ma w sobie coś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę znaleźć sposób by dostać się bliżej do tej części jeziora następnym razem bo to jest z zoomem:))

      Usuń
  13. wszystkie są niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 3-4 magia! Cudowne zdjęcia. Zazdroszczę takich widoków z okna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Jagodo:)) Musiałam sprecyzować wpis, tylko pierwsze to widok z okna;))

      Usuń
  15. Widok z sypialni wyjatkowy ale inne widoki rowniez maja w sobie wiele piekna ... Mysle, ze warto bylo wczesnie wstac z mala A w brzuszku ... :-) Pozdrawiam cieplo. M

    OdpowiedzUsuń
  16. Olliveta, czy Ty mieszkasz w raju ??? Albo gdzieś niedaleko od ;)
    Pięknie ! :D
    Wstań dla nas proszę jeszcze kilka razy tak z rana samego :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))
      Dla mnie to prawdziwa męka;) Ale może jeszcze choć raz się poświęcę dla takich Odwiedzających;)))

      Usuń
  17. Właściwie podjęta decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też tak stwierdziłam wracając do domu i kładąc się z powrotem do łóżka;))

      Usuń
  18. ten telefon rzeczywiście robi tragiczne zdjęcia! ;) uwielbiam! pozdrawiam z Danii i życzę szczęśliwego rozwiązania!xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Olu i witam serdecznie:)

      Usuń
  19. Zakochałam się w tych zdjęciach. Też chciałabym mieć taki widok z okien. Będę zaglądać częściej jeśli nie masz nic przeciwko.
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście:))) Proszę bardzo - be my guest;))

      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Też bym chciała mieć w swojej kolekcji takie "nieidealne" zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę widoków!:)) Piękne, szczególnie ten 'sypialniany' :))
    Kiedy planowane rozwiązanie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Było na dziś, ale jak widać wciąż nic się nie dzieje:)

      Usuń
  22. Przepiękne! I mgła, i widoki. Do gór wyrywam się każdą cząstką, nie tylko ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja chyba lubię i góry i morze jednakowo:)

      Usuń
  23. Zapisałam się na twój drugi blog ale widzę, że tu piszesz więcej :-) Zapiszę się i tu :-) Przepiękne widoki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło i witam Cię serdecznie:)

      Usuń
  24. Zalinkowałam. Będę odwiedzać. http://klepka-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne klimaty. Istna magia. Uwielbiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę takiego widoku z okien !!! przepiękne widoki , aż człowiekowi lepiej się patrzy na świat ;) będę zaglądać częściej ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy9.11.12

    cudowne zdjęcia!!! zostaję tutaj na dłużej =)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje zdjęcia mają niesmowity klimat .. są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń