9 grudnia 2012



Od kilku dni za oknem jest tak:








Światełka już wiszą i świecą:)
Choinka pojawi się u nas wyjątkowo szybko. Nie możemy się już doczekać pierwszych świąt we troje.
A tymczasem kończę czytać kolejny kryminał i nie mogę się zdecydować który sernik tym razem upiec na święta;)

Jakie książki Wam umilają zimowe jesienno-zimowe wieczory? Ja chętnie przeczytałabym już coś zupełnie innego i zastanawiam się co przywieźć z Polski. Coś szczególnego polecacie?

Przytulnej niedzieli
O.


21 komentarzy:

  1. Widzę, że u Ciebie zima nieco bardziej słoneczna :) Też czytam kryminały, więc nic o innej tematyce na chwilę obecną nie jestem w stanie polecić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam gdy świeci tu słońce i jest mroźno:)

      Usuń
  2. Piękne zimowe ujęcia! Biel i błękit :)
    Przed świętam zawsze nastrajam się książkami o tematyce świątecznej.Właśnie zaczęłam czytać "Podarunek" Cecelii Ahern.
    A czytałaś może "Zdążyć na Boże Narodzenie" Davida Baldacci? jest książka lekko kryminalna,połączona ze świątecznym klimatem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja nigdy nie czytałam jeszcze ani nie oglądałam celowo niczego o tematyce świątecznej przed Bożym Narodzeniem. Ale zauważyłam ostatnio, że wiele osób tak robi:)
      Dziękuję za podpowiedzi. Sprawdzę je:)

      serdeczności

      Usuń
  3. Anonimowy9.12.12

    Przepiękne zdjęcia....
    kocham fotografować zimę i zimowe, zmarznięte krajobrazy, właśnie dzisiaj wyruszam w poszukiwaniu nowych....
    hmmm, książki... też lubię czytać kryminały i ostatnio zadurzona jestem w Camilli Lackberg, Alex Kava i czeka do pzeczytania Lee Child "61 godzin".
    Pozdrawiam cieplutko =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Camille właśnie skończyłam czytać. Kavy i Child jeszcze nie czytałam.
      Dziękuję za rekomendacje:)

      uściski

      Usuń
  4. Anonimowy9.12.12

    bajecznie tam Ciebie...
    zapraszam tu http://choccolla.blogspot.de/
    a ja czytam wlasnie ksiazki Jandy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu koniec z szarością:)
      O Janda. Może być ciekawie:)

      Usuń
  5. cudnie :), "Rok biblijnego życia", a z polskich autorów Renatę L.Górską

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jo:)
      Nie znam ale jestem zaintrygowana:)

      uściski

      Usuń
  6. Anonimowy9.12.12

    piąte zdjęcie bardzo mi się podoba, kolorystyka i to światło. piekna zima :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna ta zima, taka przytulna, że tak się wyrażę:)
    Do czytania polecam Ci całą serię książek Wyd. Czarne "Dolce vita" - przeczytałam już trzy i uważam, że jest znakomita i jest w nich wiele o jedzeniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafne określenie!
      Książki zapowiadają się apetycznie:) Z pewnością nabędę:) Dziękuję.

      serdeczności:)

      Usuń
  8. piękna zima, u nas też już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! Jesteś mistrzynią nastroju i klimatu!
    Chciałabym mieć kiedyś zdjęcie zrobione przez Ciebie;)

    ;) Też się zastanawiam nad sernikiem;););) Choć pewnie skończy się na kajmakowym,
    bu u mnie wszyscy go uwielbiają.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to dla mnie ogromny komplement! Niesamowicie miło usłyszeć takie słowa:)

      A co do sernika to Liska ma jeszcze jeden bajeczny mianowicie sernik śliwka w czekoladzie:))

      gorące uściski

      Usuń
  10. Ja ostatnio nie mam w ogóle czasu na czytanie...
    A weekend wyglądał u mnie podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam mało ale wykorzystuję krótkie chwile wieczorami przed snem:))

      serdeczności Jagodo!

      Usuń
  11. pięknie :)) taką zimę lubię! :)

    OdpowiedzUsuń